KELAB REMAJA IKATAN MUSLIMIN MALAYSIA

Tampil di tengah-tengah masyarakat untuk bersama-sama memainkan peranan ini. KRIM menawarkan pakej pembangunan yang menyeluruh merangkumi aspek mental, jasadi, rohani, emosi dan kemahiran. Hasil yang ingin dilahirkan ialah perubahan sikap motivasi, iltizam dan jatidiri dalam diri remaja itu sendiri.

BUAT AKTIVIS KRIM JOHOR ( AKJ ) : SALAM SAYANG BUAT SAHABATKU............

oleh KELAB REMAJA ISMA Thursday, December 24, 2009

Pertama sekali abang ingin memohon beribu ampun dan maaf kepada kamu semua sekiranya selama perkenalan kita abang ada melukakan hati kamu.Ketahuilah bahawa abang sangat menyayangi kamu semua.Tiada apa yang dapat abang katakan,hanya seribu kesyukuran yang dapat abang panjatkan kepada Allah swt kerana dikurniakan sahabat seperti kamu semua.berat hati ini ingin meninggalkan kamu semua, kerana kamu semua sudah menjadi sebahagian daripada hidup abang tetati abang terpaksa lakukan ini kerana ia melibatkan masa depan abang.Namun, itu bukan bermakna kamu semua tidak penting pada abang.
Pesanan abang sebelum abang pergi, abang harap ukhuwwah kita di sini tidak akan terputus hanya kerana jarak yang memisahkan kita, bukan juga kerana urusan dunia yang sentiasa mencemburui kita.Abang harap ukhuwwah kita semua sentiasa segar di dalam hati-hati kita kerana Allah,InsyaAllah.Harapan abang pula,abang harap KRIM Johor akan sentiasa bergerak aktif dan menjadi terkenal agar kita semua dapat mencapai rancangan GEREM ( Gempur Remaja ) seperti yang telah dirancangkan oleh ISMA InsyaAllah.
Akhir kalam daripada abang,jaga diri,semoga berjaya dalam apa jua yang ingin kamu ceburi.semoga kita semua akan sentiasa berada di bawah rahmat Allah dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik agar dapat meneruskan perjuangan dakwah kita.ameen.

YANG BENAR ,
Baharuddin Sallehin
Disalin semula IBA jam 11.45mlm 24 / 12 / 09

TV KRIM JOHOR

    Fan Page KRIM Johor